Måndag & Helgen har passerat

Vi har haft en toppen helg!
I lördags var vi på Thindras dop, super fint var det!
TACK för att vi fick komma och dela denna fina dag med henne, =)
Christian blev gudfar och det tackar vi för =)
Thindra var super duktig i kyrkan sa inte ett ljud, var så glad så!

Här får ni en bild på
Gudfar Christian, Thindra, Thilde ville också vara med, sen Sussie & Totto =)
Super fina!


 

Efter dopet åkte vi hem och njöt av det härliga vädret!
Jag målade en handdukshylla som jag fyndade på Gammelgårdens loppis =)
Den blev vit och ska upp i Thildes lekstuga!!
Sen passade jag även på att måla min tallrikshylla...

Kvällen spenderade vi med lite vänner och grillning, !
Totto, Sussie, Madde, André, Amanda & Viktor och så alla barnen såklart=)
Trevligt..


Igår söndag åkte jag och Havanna till Sandra på lite förmiddags kaffe!
Hon blev med hem till oss sen, =)
Efter lucnh kom Pappa, Kasper Felicia och Anette på besök..
Anette ville se hur vi bodde och hälsa på och ge flickorna presenter =)
Thilde fick en docka och Havana fick ett super fint sommarset i blått,
TACK!

Kan med andra ord säga att vi haft en toppen helg !

Nu åter till vardagen..
Idag skiner SOLEN så vi ska spendera dagen ute =)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0