MysFrukost & KörvLunch

Imorse efter att Christian och Thilde åkt till dagis, la jag mig och blunda en liten stund till.
Sen ville Havanna upp, så då gick jag upp gjorde oss klara och packade skötväskan och åkte hem till Sandra.
Hon bjöd på nybryggt kaffe och rostismackor, mumsfilibabba ;) Tack vännen!
Alltså slapp jag sitta helt själv och äta frukost...
Efter en välbehövlig frukost och massa tjål åkte jag vidare och hämta hem Thilde från dagis.
På hemvägen stannade vi till på Christians jobb, de bjöds ju på korv med bröd och det vill vi för allt i världen inte missa..
Plus att det passade så bra eftersom vi hade tänkt åka in till stora lekparken direkt sen.
Så vi sparade inte tid och slapp laga lunch! Tack TBJ! =)

Spenderade nån timme i lekparken tillsammans med Alexandra och barnen, Jonna och Samuel.

Nu har jag precis tagit hand om lite tvätt, och inväntar besök av Amanda, Viktor & Hector.
Vi ska smida lite semesterplaner och äta kvällsis tillsammans.. Blir grillat med sallad och potatissallad, snabbt enkelt och gott...

Föresten på lördag kommer jag sitta på gammelgårdens loppis och sälja massa barnkläder och mammakläder för en billig peng!
kom GÄRNA och FYNDA !!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är kul när man blir nöjd, mindre kul när man slitit och så ångrar man sig =) Samuels rum är katastrof men ska ta tag i det nån gång också...

Haha nej jag har inte fint hemma , är inte nå nöjd!!:(

tack för idag .. kram

2011-05-18 @ 18:46:39
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0