Sunny Sunday

Här hemma är det full fart. Vi ska klä oss och göra oss klara för dagen.
Idag blir det meandi party och sen ska vi hem och göra klart i Thildes lekstuga.
Hon köpte ju lite igår på loppisen som hon vill ha där.
Bland annat denna

Och en lite köksredskap att ha därute!

Jag hittade detta till Havanna

30 kr för kläderna som kommer från karusellen i SMB, och 20kr för plastgung"hästen" !

Sen hittade jag även en jätte stor ram 40*50, den betalade jag 10 kronor för.
FYNDA kan man allt göra på loppis! =)

Hoppas alla haft en bra helg?!
Nu ska jag återgå till att göra oss klara innan det är dags för meandi partyt.

Kramar


Kommentarer
Postat av: marih

Vad hände med den utlovade Bloppisen? :(



Kram

2011-05-22 @ 19:54:20
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Marih

Härligt! Ser jag fram emot. Amanda trivs så bra i de kläderna vi köpte sist. Men de börjar hon snart växa ur ;) Tiden går så ruskigt fort!

2011-05-23 @ 16:23:24
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0