Badning & Harry Potter

Efter att vi ätit kvällsis här i huset, fick båda flickornba bada...
Jag hade insatsen i baljan idag så Havanna satt själv, snacka om att hon gillade det..
Skrattade och tjålade hela tiden..
Efter badet vart det på med jamasen och sen ville Havanna ha lite kvällskäk och nu sover hon för natten.
Thilde somnade idag efter att vi kom hem från villgott, så hon somnar nog inte riktigt än, men snart..
Hon sitter fastklistrad framför Tv:n och kikar på Harry Potter (nya favoriten)..

Jag har nyss hängt tvätt och bäddat rent i sängarna..
Finns väl inge skönare än en renbäddad säng ;)

Farmor kom förbi idag också, hon hade inhandlat lite nytt åt flickorna!
Välbehövligt, Tack och bock

Till Thilde


Till Havanna
 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och invänta Grey´s

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0