Äntligen, GRATTIS

Fick äntligen sms:et jag väntat på!
Min älskade barndoms vän Jonna och hennes sambo Lars har fått en liten son <3
Miljoner Grattis till er

Idag har vi varit ut till Gonäs hem till Emma och arvid och lekt!
Var väl på tiden att vi var dit, super fint hade dom! Gott fika, kaffe och tjål bjöds det på =)
Sandra var också med och blev med oss hem sen! Tanken var att vi skulle hem och baka lussekatter, men tror det får bli till veckan!
Vi fikade lite iaf, sen kom Christian hem.
Vi åkte in til stan och kikade runt lite, sen köpte vi med oss onyttig mat hem.
Nu sover barner och jag ska röja lite i köket innan det är fredag för min del!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: frida

Åh va sugen ja blev på lussekatter nu.. de måste ju bakas snart hehe ! ;D

Hoppas ni har en bra helg :)

kram

2011-11-19 @ 00:25:01
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0