Arthur och frukosttajm!

Godmorgon! Jag känner mig piggare idag, sitter och kikar på Arthur och har nyss haft frukosttajm framför tv:n! Nu intar jag dagen första kopp kaffe, gött!

Havanna röjer runt som vanligt hon är det full fart på hela dagarna, precis Alm set ska va!
Thilde myser med mig här i soffan <3
Idag ska vi åka till en lekpark iaf som det ser ut nu, verkar bli rätt ok väder här, ljust på himlen och hoppas på att solen kommer kika fram!

Annars då? Ska börja förbereda julklapparna till syskonen, kusinerna och så!
Känner att det här med julen blir en press, vem som köper mest, vem får mest, har finast julkläder mm! Blä börjar fan spy på sådant! Havanna hon ska ha julkläderna som Thilde hade på sig julen 08!
Nä vill bara mysa med min familj och bara njuta av julen på julen!

Dags att ta tag i dagen!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja, ibland känns det som att julen går överstyr hos vissa. Men inte hos oss! ;-)

Här har vi aldrig köpt nya kläder för att ha på oss, det duger fint med det som finns i garderoben. Och mina barn är nog några bland dom som får för minst med. Men vi har å andra sidan själva valt att inte ge för mycket. Varför handla för flera tusen till en 6 åring? Det är vansinne tycker jag. Det är ju inte det julen går ut på.

2011-11-17 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0