Gooooodmorgon Tisdag!

Känner mig mörbultad, trött och sliten!!
Havanna sover förmiddagsluren och Thilde kikar på bompa, tror bestämt jag ska joina henne.
Får se vad vi ska göra idag! Funderar på villgott men inte besämt mig ännu.

Snart är det jul och julklapparna till barnen är klara!
Nu är det syskonen och kusinerna kvar, enligt mig så är julafton barnens tid!
Därför köper vi bara julklappar till barnen.
Fast jag tycker det räcker med att bara umgås med familjen, äta gott, skratta och njuta av julen!
Lääängtar till första advent, ställa upp ljusstakarna, alla mina tomtar, göra julmys och julbaka!
I år ska jag bannemej baka mycket gotte och fylla frysen med!

Men det jag ser framemot först och främst är ju det årliga julbordet med Christians jobb!
I år ska vi åka till säfsen och ösa! =)
Kommer bli riktigt skoj....
Ska försöka hitta en snygg klänning också, den som jag tänkte mig var inte riktigt så jag tänkt mig :/
Synd! Så den hänge i garderoben, orörd med prislappen kvar!
Lär väl bli hängandes där också, tråkigt nog! Men men....

Nä nu ska jag bädda och plocka undan lite sen klä oss.
Ha en bra dag!
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0