KvällsPysslat

Har funderat fram och tillbaka nu i flera dagar om jag ska ge mig på en paketkalender åt Thilde.
Och idag gjorde jag det ! Alexandra blev med mig och fixade allt..
Så jag har målat, och slagit in paket inprincip hela kvällen! Phu
Men nu är det klart, och jag vet en tjej som kommer bli överlycklig imorgon när hon vaknar ;)
En liten suprice!

Här har ni mitt kvällspyssel!

Hade lite funderingar om hur jag skulle göra själva kalendern!
Men en list, med lite färg och spik vart kanon!
Enkelt och bra!

Nu ska jag krypa ner, måste ju vara pigg till imorgon då klockan ringer för julkalendern kl 07:15 =)
Det bästa med julen är julkalendern!
Jag tänker då inte missa det!

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0