Nu är det JUL....... Eller?

Julkänsla inne, men inte ute! Idag var det 5 plusgrader när vi klev upp.
Hoho? Ska vi få någon snö i år eller inte, alltså om ni frågar mig så älskar jag snön men tycker ändå det är rätt skönt utan snö! Ja förlåt mig men jag gör det!
Men jag önskar iallafall snö över jul och nyår sen får det gärna smälta bort och bli plusgrader igen.

Igår hade vi en hemmapysslar dag, en rejäl sådan!
Alla julsaker är på plats, stakar, gardiner, tomtar, adventsljusstakar, Ja ALLT!
Så skönt at va klar med det innan helgen, får då står 4 årskalas och julskyltning på schemat!

Mamma var även här igår och hjälpte mig att julfixa lite!
Så nu har jag lite granar och mossa inne, ja man skulle kunna säga halva skogen ;)
Ni ska få bilder, så fort jag hittat kameran!
Nu ska jag fixa iordning en lätt lunch att ta med till villgott!
Föresten, tycker ni är himla dåliga på att kommentera! :)
Och jag är kanske inte så duktig på att uppdatera heller, men ska försöka med det ikväll.

Ha en fin dag!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommentera o fråga vart lekparken ligger, men inte fick jag nå svar på det!!?:S

2011-11-24 @ 13:36:03
Postat av: Linda

Haha, nej det var inte jag som skrev ovanstående, du får söka vidare efter den rätta Linda :)

2011-11-25 @ 08:37:46
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0