Pics På Minas Flickor <3

Vi är hemma vid Mamma, gissa vad jag gjort?
haha :) JO rensat henne på alla hennes julsaker, tomtar och dylikt.. Snällt va?
Men hon har ju mängder, så hon hiva iväg lite till mig =)
Tack och Bock.

Så nu har vi mer att göra, mera jul...
Så om ni vill ha julkänsla som alla skriver är ni välkomna hem till mig!
Slipper vi höra allt gnäll om att åh inge snö och jag har ingen julkänsla, kom till mig så bjussar vi på kaffe och pepparkaka!
Okej? Inge mera gnäll, man får göra det bästa av situationen! :)
Iallafall satt och kollade igenom min syster dator,
och hon är ju mega duktig på att fota så här kommer lite bilder på mina flickor som hon fotat <3

Wiiieeeehooooooo

Älskade Fina Thilde <3



Bästa Thingeling <3


Bästa Hatti Fnatti <3

Det var lite, finns massor!
Det får bli mer bilder en annan gång när jag har tid att sitta här!
Nu ska vi packa in oss i bilen igen och åka hemmåt, invänta Christian sen göra oss klara för julskyltningen!'
Mys <3

Ha en fin 1:a Advent
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0