Tuppjuck!!!

Ursäkta val av rubrik, men det står för vad jag har just nu!
Jag håller på att ta fram julen! Och det vill inte som jag vill, min ena plast amaryllis är borta! JA jag vet jag använder mig utav plast och har gjort i sisådär 4 år!
Kan inte och vill inte ta hand om en riktigt julstjärna, så nu fick ni svar på det också!
Sen har sladden till våran super stora stjärna helt plötsligt försvunnit!
Och när jag ändå är igång på klagandet så har vi inga skarvsladdar hemma, så nu är det sladdar överallt i vardagsrummet! HATAR synliga sladdar! Fult och opraktiskt!

Jaja lite glad är jag iaf mitt i allt, för igår kom Älsklingen hem med nya ljusstakar till köket <3
Underbart, då jag haft mina andra (klassiska) i 6 år! Så det var verkligen på tiden!
Tack Älskling <3

Ni ska få bilder på att julpysslande, men just nu är det totalt kaos i mitt hem!
Och till råga på allt så har vi varit toalösa sen i lördags, härligt va? Med barn och allt!
Idag kom dom iallafall och spolade avloppet så nu kan vi bajsa och kissa. Tjoho!

Nä vilket tråkigt inlägg! Ska försöka hinna med ett inlägg till senare ikväll, eller ska jag skriva natt???
Eftersom att jag antar om jag känner mig själv rätt kommer hålla på att julfixa hela natten tills det är klart!
Tills jag fått damma och skurat och allt vad de nu är!
Här har ni den mest stressade och virrigaste mamman i byn!
Kram på er kära läsare <3

Kommentarer
Postat av: frida

Alltid kaos när julen ska fram haha ;P När vi tog upp den stora stjärnan innan så va den självklart trasig.. fan!! haha.. nödlösning me tråd just nu tills ja hittar en ny ja vill köpa ;P

2011-11-22 @ 19:59:56
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0