4 Års Kontroll

Idag har vi spenderat dagen på villgott!
Bus och lek med kompisar är väl aldrig fel.. =)

Sen efter lunchen där så var det dags för Thildes 4 års kontroll!
Lite nervös var jag allt, fast ändå inte!
Det var syntest, som hon klarade galant
Sen fick hon trä pärlor på ett band vilket inte heller var några som helst problem för henne.
Hon fick räkna klossar, titta i en bok med en pojke som gjorde olika saker och säga vad han gjorde och vad vissa saker hade för färg.
Sen skulle hon rita en teckning, helst en gubbe och det gjorde hon en streckgubbe och till sist skrev hon dit sitt namn.
BVC sköterskan berömde henne och sa att hon ritar mer som om hon skulle vara mellan 5-6 år, och att hon klarat alla test galant!

Kan lova att det verkligen värmde i hjärtat!
STOLT MAMMA <3
Älskade barn <3

Tänk att vår stora Thilde varit så här liten! <3
Och nu är hon våran duktiga stora tjej <3

Efter att ha badat båda barnen och lagt den minsta och sen den största,
så tänker jag nu krypa upp i soffan och invänta desperata hemmafruar :)
Får inte missas!
Och vilken tur att C inte är hemma och kan gnälla vad jag tittar på!
Hela soffan och tv:n för mig själv, underbart!!!
Tjingeling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0