Godmorgon Torsdag!

Här är det full fart i huset!
Vi har nyss tryckt frukost och jag sitter med min första kopp kaffe, ljuvligt!
Thilde kikar på tv, och Havanna hon röjer mest runt i hela huset!
Det är så underbart att höra Thilde och Havanna busa med varandra, Havanna blir så glad så hon skrattar hysteriskt när storesyster leker med henne <3

Älskade barn <3


Föresten jag hoppas ni inte glömmer premiären av folkets hus loppisen på lördag!
Då slår portarna upp igen, mellan 10-15 kan ni komma och fynda!
Jag ska stå, och hoppas på att få ALLT såldt! =)

Nu ska jag bädda sängarna och klä på barnen, sen invänta syster yster!
Ha en fin dag!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: jonna

Heeej =)

Vet du om det finns nå bord kvar ??

Visste inte att dom skulle ha loppis där igen :(

kramar

2011-10-13 @ 11:37:49
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0