Hej svejs i bloggvärlden!

Vilken underbar helg!
Jag är så lyckligt lottad att ha dem vännerna runt om mig som jag har <3
Älskar er, och ni gör mig så glad och får mig alltid på bra humör!

Jag har egentligen inte lust att skriva här nu, men är rastlös!
Jag sitter iallafall i skrivandes stund med en kopp kaffe brevid mig och lite musik i bakgrunden och skriver här såklart!
Idag är det barnkalas som står på schemat, Thilde har längtat som en tok ska ni veta!
Och idag då smäller det, maskerad party med alla sina kompisar! HUR kul är inte det liksom!
Mammas stora tjej <3
Barnen är just nu hos Mormor men ska snart åka och möta upp dom i lokalen där vi ska ha barnkalaset, eller ja närmare bestämt på Villgott ska vi ha det!
Barnen sov hos Mormor inatt medans jag var på Johannas födelsedagsfest.
Vilka trevliga människor jag fick träffa igår, =)
Men efter lite förfest drog vi vidare till krogen, dansade och hade det riktigt skoj!
Och idag mår jag faktiskt bra, riktigt bra =)

NÄ nu ska jag greja det sista sen packa in mig i bilen och åka för att förbereda allt!
Ha en fin dag, återkommer ikväll med bilder!

Puss på er Raringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0