Mjuka & Sega Flingor

Startade dagen med morgonmys i sängen med mina älsklings tjejer <3
Klev upp satte på kaffe och käkade frukost!
Det var ju bara det att när jag väl skulle äta mina flingor så slant hela skålan och åkte i backen!
Bra jobbat Emelie, kul med fil över hela köksgolvet,
så ni kan ju tänka er att det är rätt klibbigt just nu!
Men det tänker jag inte börja med nu, får torka golvet till kvällen!
Iallafall, häller upp en ny skål och ska sätta mig för att äta,
då T börjar gapa över något och Havanna gråter hysteriskt för att hon är övertrött!
Så nu sitter jag här med endast kaffet, då flingorna inte gick att äta!!
Sega, mjuka och äckliga!
Ja det var min goda frukost det!, Länge leve barnfamiljer :)
Älskar när man inte hinner med sig själv! 

Idag då!
Vi har tid för 4 års kontroll på BVC med Thilde kl 13,00 så vi ska väl dit!
Men innan det ska jag hinna bädda och vika tvätt här hemma!

Jag önskar mig en weekend helg med en vän och bara avkoppling!
Gott att äta, gott att dricka och massa massa skratt! Och bara få vara Emelie för en stund <3
Det vore något!

Ha en fin tisdag! <3

Kommentarer
Postat av: NATTIS

tack, det ska bli jättekul =) vi har tagit tillbaka spjälsängen och nu sover han helt plötsligt till 08 utan problem. konstigt men sant :P

2011-10-04 @ 17:38:21
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0