Putsade fönster

En eftermiddag med besök av Sofia och massa kaffedrickande :) haha jag slängde även ihop en kladdkaka och den gick åt kan jag lova! Mamma kom efter jobbet idag också :) hon klädde på barnen och gick ut och putsade mina fönster på utsidan! Tänk vilken snäll mamma jag har :) hon är bara för bäst! <3
Nu på kvällen har vi käkat chili Corn Carne och ris och kan säga att Havanna älskade det! Efter maten tog sig Thilde ett bad, jag putsade insidan av fönstren i vardagsrummet Och Havanna sysselsatte sig med sin favorit syssla, nämligen att röja ut varenda film ur tv bänken!! Grr, nedå men hon är en riktig busunge <3 hihi

Nu ska jag ha soffmys med mina älsklings ungar medans Christian är på skjutbanan!
Bjuder på en bild på mamma och Havanna som Thilde tagit...

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0