Söndag dagen efter!

Igår vart det fest, gott att dricka och trevligt sällskap.. :)
Imorse när jag vaknade mådde jag prima! Så nu har jag nystädat hus och barnen är hemma igen.
Tack pappa och Sandra för barnvakten. Vi har haft Jossan och Leo på besök här på förmiddagen :) så jag har fått snosa lite mini bebis, tack för titten vännen.
Nu myser vi i soffan och kikar på Lejonkungen, vi ska snart åka och äta vid Christians farmor och farfar, Ivar fyllde år igår så dom bjuder på söndagsmiddag idag.
Och idag fyller även Mamma år, men hon var lite sliten efter gårdagen så vi åker och firar henne iveckan! :)
Grattis bästa mamma/mormor <3

Nu ska jag vila lite innan vi ska åka!
Trevlig söndag.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0