Veckan som gått

Herrejösses vad veckan har gått fort!
Vi har firat Villgott 5 år, umgåtts med vänner och bara varit =)
Härligt!
Och nu märks det verkligen att hösten är här...
Man får mysa runt i uggs, ha mössa och en skön sjal på sig!
Det är juvligt! Dock längtar jag inte speciellt mycket till snön, men samtidigt så gör jag det!
Ska bli roligt och se vad Havanna tycker om snön!
Allt inför vintern är nästan klart, bara lite vantar och mössor som måste inhandlas!
Men vinterkläderna är klara, känns riktigt skönt :)

Här om dagen när vi var på Villgott passade jag på att väga Havanna!
Havanna 8 månder & 15 dagar
Vikt: 9290 gram
Längd: 72,5
Vår lilla tjej växer <3

Thilde fick också väga sig när vi var på 4 års kontrollen och det såg ut så här!
Thilde 4 år
Vikt: 17,2 kg
Längd: 107,8 cm
Mina älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: mima

Heheh va roligt att du tycker jag passar i knullruffs =)

2011-10-09 @ 09:48:29
URL: http://patroa.blogg.sea
Postat av: Vackratiing

Ta gärna en titt på våran bloppisblogg. :)



Kraam

2011-10-09 @ 22:16:00
URL: http://vackratiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0