Bomb i klädkammaren

Godmorgon vänner...
Sitter här och dricker en kopp kaffe, Thilde äter frukost och Havanna har nyss smaskat gröt!
Thilde väntar på Totto och Sussie som är på väg hit, hon ska få följa med dem in till stan till leksaksaffären och välja en 4 års present!
HALLÅ hur snällt är inte det liksom?! ;) Dom är så snälla <3
Så ni förstår säkert att jag har en överlycklig tjej här hemma :D

Idag jobbar Christian så får se vad vi ska roa oss med fram tills han kommer hem!
Funderar allvarligt på att röja ut hela klädkammaren?
Det är så mycket skit därinne, och hälften vet jag inte ens vad de är :(
Så ett rejält ryck därinne kanske, och slänga allt som ska slängas och sen verkligen få ordning därinne!
För just nu är det precis som om en bomb slagit ner!

Vad ska ni göra idag?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: diana

hej nu har jag lånat lars data, den e i källare..så tråkigt.. vad fin kort på havanna..vet inte om du fick mitt sms där jag grattade thilde den 20 sept fick du? har skickat ett till tidigare också, vet inte om du har fått.. men iaf vad kul har thilde har haft o så fina presenter..gillar din blogg den enda som jag läser faktiskt.. idag jobbade jag o sen var lekparken o en cykeltur vi älskar cykla..kramar

2011-09-24 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0