En HÄRLIG Onsdag

Idag har vi spenderat förmiddagen vid Jossan och lilla Leo i Smedjebacken!
GUD va mysigt det var att snosa mini bebis igen <3
Han är såååå vacker <3
Vi fikade och tjålade massa bebisprat såklart, såsom knöliga magar, sovrutiner mm =)
Ja sådant som Mammor gör!

Jag och Leo <3

Sen packade vi ner barnen i vagnarna och Thilde hoppade upp på cykeln så tog vi oss en promenad ner på byn!
Vi besäkte kockskolan och våra gamla lärare, super trevligt! =)
Sisådär 4 år sedan sen sist ;)
Sen traskade vi vidare ner till Brandts för lite lunch!
Inget slår en snitzare meal på brandts alltså ;)

TACK Jossan för en super bra dag och även Linn som också hängde på och luncha med oss! =)
När vi kom hem fick vi besök av Anne m barn. =)
Kaffe, kaffe och åter kaffe tjål, barnen lekte och målade medans vi tjålade!
En bra dag enligt planerna!

Nu ska jag ta tag i lite rentvätt och sen hänga tvätt,
och sen ska jag packa för imorgon beger jag mig med barnen till Örebro hem till Jonna <3
Vi ska gå på lek och buslandet och övernatta vid henne, hur mysigt som helst! <3

Vi hörs senare!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0