En stor fet Kaffe & Promenad

Hallå där!
Här var det full rulle sen 7 imorse, phu! Men trotsade min trötthet och tog mig upp!
Och idag stod Thilde för frukosten, gullungen hade plockat fram allt =)
Men det vart lite mannagryns gröt också, själv så åt jag äggröra och en stor fet kopp kaffe!

Och när det var dags för Havannas morgonlur,
packade jag ner henne i vagnen och drog på mig träningskläderna för en promenad!
Det är ju verkligen på helgerna jag hinner, för annars har jag ju alltid båda barnen!
Sen har jag varit rätt "slö" också när Thilde varit på dagis fram till 11, bara passat på att myst och lekt med Havanna!
Men om jag går upp i samma tid som resten av familjen på vardagarna så hinner jag med en morgonprommis innan Thilde ska hämtas!
Så det siktar vi på nu, LAT som jag är :) Haha jag erkänner det iaf!

Så peppa mig lite, har faktiskt blivit rätt så pepp av Ida, som nu börjar blogga igen!
Kolla in hennes sida HÄR Hon är helt fantastisk denna människa, =)

Nu ska jag bädda sängarna sen tror jag vi åker till Mamma en vända sen!
Och sen ska vi nog våldgästa Papsen som får bjuda på mat ;)

Ha en bra hössöndag!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0