En Underbar Dag

Gokväller på er!
Antar att det flesta därute sitter bänkade framför Robinson eller något annat trök på tv:n...
Själv känner jag mig inte ett dugg inspererad till att sitta i soffan.
Kanske något jag skulle behöva, men det är ju inte direkt något super duper bra på tv:n!
Äh jag håller mig till Idol, och Ensam Mamma Söker! =)

Haft en toppen dag idag med vänner och barn.. Först anlände Sara och barnen!
Evigheter evighets sen så det var riktigt kul,
barnen lekte och det var full fart medans jag och Sara hade mycket att skvallra om!
Sen när dom åkt kom Hanna och barnen, Och även då vart det full fart!
Vi åt kvällsmat ihop och hade det riktigt mysigt!

Nu tänker jag hänga tvätt och sen kanske ta mig ett bad och skingra tankarna lite!
Funderade först på en kvällspromenad men nu är det kolsvart ute och här i skogen ser man just ingenting!
Trök!!!

Jaja vi hörs imorgon! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0