Inväntar Lekdag

Hallå!
Imorse klev jag upp tidigt med Thilde & Christian och sen när dom åkt till jobb och dagis gick jag och slog igen mina blå igen!
Vaknade av att Havanna låg inne i sin säng och tjålade vid 8 tiden..
Vi låg och mös lite i sängen innan det var dags för frulle och kaffe =)
Och efter alla morgonbestyr åkte vi och hämta Thilde på dagis,
väl hemma gjorde i pannkakor och nu inväntar vi besök av Sara och barnen.. =)
Och efter kl 15 kommer Hanna och barnen =) Så idag får vi en lekdag, skojsigt!
Får se om barnen kan vara ute och leka..

Idag klickade jag även hem detta!
Så nu inväntar vi det så det kan slås in innan 4 års dagen!
Hon kommer ÄLSKA det !! :)

Kommentarer
Postat av: Marih

Det var inget dåligt hus. Vart "klickade" du hem de?

2011-09-08 @ 19:22:28
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0