Kålpudding

Här hemma luktar det KÅL i hela huset :)

Det blir nämligen potatis och kålpudding till kvällsmat, mums!
Har kommit fram till att vi är nog en av de familjer som jag känner och umgås med
som äter det mest konstigaste sakerna!
Fast enligt mig dem normalaste, eftersom det nästintill bara är husmanskost! =)
Snabbt, enkelt och gott ska de va!!

Idag efter att vi hämtat hem Havanna från Syrran så åkte vi och gjorde lite äreenden på stan
sen vidare till Madde & Alice..
Vart lite tjål och kaffe såklart!
Nu inväntar vi Älsklingen sen är det Fredagsmys som gäller!

Tjiiingeling på er

Kommentarer
Postat av: Elin

Kålpudding är ju sketagott! Bilden föll bort i MMS:et så jag gjorde om det.. Ingen ny syskonvagn, den byter jag nog aldrig bort:)

Rullar nitron bra förresten?:) Använder Havanna citykorgen fortfarande?

2011-09-02 @ 23:10:38
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0