Lördagen

Igår vart de inge Hagge och inge Smedjebacken!
Förmiddagen spenderades genom att städa lite medans C 6 T var vid svärmor och fixade med bilen som ska besiktas nu iveckan!
Sen efter det vart de lunch, och sen vilade vi hela familjen i soffan! <3 Mys!
Efter lite vila körde C upp T till kompisen Charlie som bor här i byn :)
Som leker så himlans bra ihop..
Så medans dom lekte åkte jag ner till stan och gjorde lite äreenden och fick mig en kopp kaffe vid Alexandra.
På hemvägen hämtade jag upp Thilde, och Charlie blev med hem till oss och lekte lite..
Dom höll sig i lekstugan och där var dom tills maten var klar :) Gullungar 

Sen vart det ett kvällsbesök vid Alexandra!
Vi kikade på nya programmet, Partaj heter det riktigt skojigt faktiskt! :) Hihi


Nu ska jag klä mig och barnen sen packar vi in oss i bilen och åker till villgott!
Ha en fin dag!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: ANNE

Hallå du! Hur känns det med måndag? ;) Tungt?

2011-09-12 @ 09:46:30
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Jonna

Ja ska bli roligt, vill ju att Ni där hemma ska kunna följa med lite i mitt liv fast jag bor en bit bort. :)

Tänkte att jag ska be om hjälp sen och fixa den efter bebis kommit, nu är de ingen brådis :)



PUSS

2011-09-12 @ 13:53:05
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0