Mot Sängen

Hej å Hå!
Nu känner jag att ögonen blir tyngre och tyngre..
Så nu får det bli sängen!
Har en fullspäckad dag framför oss, Blir en dag på villgott och en sväng på stan om det hinns!
Onsdagen är lika fullbokad, då ska vi ÄNTLIGEN åka hem till Jossan och lilla Leo och jag ska få snosa 3 veckors bebis ;) Mys <3

Sen har vi massa kalas förberedelser framför oss!
Ska baka och även fixa maskerad kläder till både mig och Thilde, självklart att jag måste va utklädd =)
Just nu lutar det mot att jag ska vara clown ;) Thilde velar mellan, Prinsessa, Mimmi eller spiderman..
Hum? Ja vi får väl se :)

Mot sängen!
Natti natt på er <3

Kommentarer
Postat av: jonna

Hej! Hade inte ditt nummer kvar på den nya telefonen så skriver här i stället då jag inte har fb ;)

Lördagen den 22 okt kl 16.00 ska jag ha blingo party. De vore jätte roligt om du ville komma och barnen är självklart också bjudna ;) OSA senast den 16 okt. Och du får självklart ta med dig en vän eller två.

kram

2011-09-27 @ 11:37:53
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0