Rensa, Kasta & Ordning

Äh nu tänker jag öppna dörren in till klädkammren och riva ut allting!
Nu kör vi!!!
Rensa, Kasta och packa ihop det som ska säljas på loppis den 15 oktober!
Bara att börja, sen ska jag fortsätta i resten av huset, även i grovhallen där vi ska ha våran ingång igen!
Men det är så förbannat störande att man alltid måste samla på sig en massa jävla skit!
Blir så irreterad på mig själv!! Hahah :D

Sen när jag rensat och verkligen fått ordning ska jag börja måla långa hallen =)
Vitt, vitt vitt kommer det bli =) Hade ni väntat er något annats ;)

Ha en fin dag!
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kör hårt nu !!!! =)



så skönt när de är gjort ;)



Skriver ut recepten senare ikväll!!! :D



Pusspuss

2011-09-26 @ 13:03:51
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var bokar man bord?? :)

2011-09-26 @ 13:53:06
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/
Postat av: Jannike

Loppis?! Vart? :)

2011-09-26 @ 14:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0