Tjenixen

Idag har vi haft en heldag tillsammans med Carro och Felix =)
Alltid lika roligt och ses, barnen har lekt som aldrig förr!
Har härjat både inne och ute, vi käkade lite lunch och sen tog vi oss en promenad här i byn!
Och när vi kom hem vart det utelek för barnen,
Havanna sov så då kunde jga och Carro tjåla i mängder! <3
Sen fikade vi lite och tjålade ännu mera!
Älskar såna här dagar! Kvalitetstid med vänner och deras barn <3
Livet!!

Efter det så åkte vi ner tilll barnens Farmor och min Svärmor och firade henne på födelsedagen!
Fick oss gott fika, och så fick vi ju även träffa nästan hela släktskaran :)
Trevligt Trevligt...

Nyss kikat på idol, men nu blir det lite kvällsfix sen sängen!
Imorgon står dagis på schemat för Thilde, sen får vi se vad dagen bjussar på!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej!



Hamnade här av en ren slump och tyckte mig känna igen dig....Kom på att jag såg dig på Villgott häromveckan! (Jag var där med min lille son.) :)



Så jag var ju bara tvungen att säga hej nu och inte bara smyga härifrån. :)



2011-09-05 @ 22:13:09
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Halloj!



Ja nog är det kul allt att hitta fler "Ludvika- bloggerskor" :D Din blogg kommer jag följa!:)



Kevins första två tänder kom ganska så "smärtfritt" men dessa i ÖK verkar det desto värre med. Jobbigt att inte kunna göra så mycket för att hjälpa. :(



Jag har bloggat sen 2008 men flyttade nyligen min blogg från Blogg.se och hit till Wordpress.com

Ser att du bloggat ungefär lika länge! :)



Hur gamla är dina barn? minstnigen ser ut att kunna vara runt kevins ålder (10 mån).



Ha en bra dag! :)

2011-09-06 @ 08:30:21
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: diana boman

ja vilken mysig dag ni hade..ja att vara mamma ledig är det bästa jag upplevde eller jag gör, för att fast att jag jobbar, är mycket hemma också o vill inte jobba mer heller, så njut av Emelie kram



2011-09-06 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0