Annan Dag Påsk

Hallå alla läsare, vilka ni nu än är! =)
Är alltid lika nyfiken på vilka som läser om mig och mitt knasiga virriga 2 barnsmamma liv!
Igår var vi hem till Pappa m familj och firade lite påsk och även min lillesyster Felicia som fyllt år.
Massa gotte vart vi bjudna på, sen efter det svängde jag förbi min Mormor och Morfar och hämtade hem en symaskin från typ 1700 frusit fast, JA den är från min gammelmormor men jag kan också tro att den är den bästa jämfört med de här nya!! =)
Så ikväll ska jag sy så det rycker här hemma, gardiner och kuddfodral vem vet kanske provar något nytt också! =) Hahahaha eller inte. Ska bli kul iallafall.

När vi kom hem så besökte vi även Madde, Andre & Alice, vi var dit med Alice påskägg som innehöll en liten bok och en boll.
Havanna fick också ett ägg fyllt med russin och lite annat smått och gott!
Amanda, Viktor & Hecke var också där så vi stannade en stund och lekte innan det var dags att fara hem och fixa kvällsmat. Och igår fick det bli riktigt slött här hemma, vi beställde en varsin pizza som vi trök i oss.
Efter det vart det nattning av barn och jag for hem till Alexandra för lite tjål och hon hjälpte mig även att slinga håret.

Nu ska jag göra ett ryck här hemma,
och försöka få Havanna att sova en stund innan vi ska till Mami m familj och ha påskmys =)
Ha en fin dag!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har läst din blogg läääänge :-D

2012-04-09 @ 10:36:20
URL: http://sofialassbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0