Back To Vardagen Igen Då!

Har en tjurig 4 åring här hemma, inget som duger längre!
Vart har min snälla lilla flicka tagit vägen :)
Nädå, hon är då snällare och lugnare än odjuret Havanna, hon är överallt och ingenstans!
Jag är då inte van att ha det så. Hihi
Thilde var nog den mest snällaste och lugnaste ungen när hon var liten, gjorde inte en fluga förnäm tammetusan. Men havanna däremot är tvärtom, skitunge <3
Men är det inte så, dom säger att man får två av varje! ;) Haha så tji fick jag!

Nu är vi tillbaka i vardagen igen, Jobb och dagis!
Som det ska va, visst skulle det inte va fel att gå hemma men rastlös som jag är tycker jag faktiskt det är riktigt skönt att få jobba!
Och barnen älskar att vara på dagis, det går kanon bra och det gör verkligen mycket för mig!
Jag fick ju heltid nu ända fram till augusti, FATTA vilket flyt!
Från mammaledig till att glida in och få vikariat så långt!
Antar att jag kanske kommer bli kvar sen, om jag inte vidgar vyerna och gör något annat.
Har lite planer på det ;) Haha men kan ni tänka er mig göra något annat än å städa?
Haha vilken syn, jag är liksom född till de här! Eller? Ja vem vet.

Christian har iallafalla vidgat vyerna han är numera egen företagare och jag är megastolt ska ni veta! =)
Det går kanon bra för dem, dom drog igång firman i måndags förra veckan han och kompanjonen Fredrik.
BRA bygg & Tak Grängesberg är vad firman heter för er som är så där super nyfikna!
Så vill ni ha altanen eller något anna fixat i sommar ska ni absolut anlita dem! ;)

NU ska jag ta mig en kopp svart sen fixa det sista inför morgondagen!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0