Besök & Diskberg

Slår ner röven i 5 för att uppdatera er lite!
Har nyss lagt minstingen och snart är det dags för stora damen att sova.
Vi fick lekbesök idag när vi kom hem, Jossan och Leo kom förbi en sväng på lek och kaffe!
Alltid lika kul och träffas, och vi har alltid massor att prata om.
Sen vart det kvällsmat och idag fick det bli chilicorncarne och ris, order från Thilde.
Jag har nån timme kvar att va vaken innan det är dags för sängen,
har ett diskberg att ta hand om och tvätt att hänga sen tänker jag duscha och krypa till kojs!
Tänk att varje dag när jag kliver upp så tänker jag att idag då ska jag lägga mig i tid,
MEN så blir det ALDRIG!
Speciellt inte när man kommer hem och vill göra allt man annars inte hinner.
Dammsugaren har jag iaf hunnit använda idag,
behövligt då det kändes som att gå på en grusväg här hemma!

Har även fyndat en AS snygg matta idag, en RÖD ryamatta!
Vart den ska ligga har jag dock ännu inte bestämt mig för.
Försökte få Thilde att byta rum med Havanna men det gick hon defenitivt inte med på!
Så antar att den stora röda mattan kommer ligga i Thildes rum eftersom hon skrek av lycka när hon såg den!
Över en matta liksom, Hahaha :D
Goaunge!

NÄ har har jag inte tid att sitta mer!
Häpp Häpp !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0