Hallå Påskafton!

Idag vaknade alla halv 7, helt okej med tanke på att min Lillebror har en tendens till att vilja gå upp kl 5!
Och det är inte okej här hemma! =)
Haha men nu är dom ute och åker fyrhjuling med Christian och jag har bäddat och plockan undan frukosten.
Idag ska det påskas här i byn, massa söta påskkärringar kommer plinga på dörrarna och önska glad påsk.
Sen blir det påskmiddag vid Svärmor med dom, Amanda, Hanna och vi med familjer.
Mycket trevligt. =)

Men nu ska jag klä mig och gå ut, ska ta mig en promenad/joggingtur!
Då kan jag äta påskmaten med gott samvete, KÄNNS så himla bra att man äntligen gått ner en hel del!
Bara lite mer träning så man får en fastare kropp så kommer detta bli KANONERS !
Angående min perfekta torsdag så återkommer jag med det under helgen ;)
Nyfikna??
Hihi ni får vara det ett tag till!

Ha en fin påskafton mina kära



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0