I Örebro

Godmorgon på er alla läsare, vilka ni nu är =)
Barnen behaga gå upp halv 7 imorse, = DÖD Mamma men men får väl skylla mig lite själv eftersom jag och Jonna var uppe till halv 1 inatt.
Vi hade ju så mycket att ta igen, tjål om gamla minnen,
kika på gamla kort, så kul att det finns massa kort från våran uppväxt tillsammans =)
Sen hittade vi även på hennes gamla kompis böcker, (kommer ni ihåg den)?
Haha jag höll på och då, vilken tönt man varit..
Men kul att sånt också är sparat.

Grannen under hade brakfest så vid 00 tiden fick jag och Jonna nog, då gick vi ner och bankade på dörren!!
Ett och annat fick han höra kan jag lova....
Haha två arga morsor är fan inte att leka med!

Alltså jag skulle kunna bo här, helt underbart och det bästa är väl att jag får ha min vän Jonna i närheten.
Älskar att vi kan prata om allt, samtidigt som vi båda vill ha rätt ;)
Det bästa <3

Nu ska jag ta tag och göra mig själv iordning, barnen är reda klädda och klara för IKEA tripp innan hemfärd.
Här får ni tre bilder från gårdagens lek på lek och buslandet =)
Mer kommer när vi kommer hem.


Jag & min kära Jonna <3
(Vi fortsätter att föreviga med kort).

Tjejerna


Ha en bra dag!
Det ska vi ha med shopping på IKEA och Marieberg!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hahaa, så olika det kan vara. Jag somnade inte heller förräns kl 00:30 och när Filip vaknade kl 06:45 så tyckte jag det var skönt att få sovmorgon! Riktigt utvilad imorse var jag! :D

2012-04-22 @ 13:48:14
Postat av: Jonna

Tack för en super trevlig kväll/natt/dag :D ! Trivs jättebra ihop med dig, de märks att vi varit bästa vänner i så många år. Trots att vi är mammor, bor långt ifrån varandra och har våra egna liv så är allt som vanligt när vi ses ;) Love you!



Pusspusspuss till dig och barnen. !

2012-04-22 @ 14:17:49
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0