Joggingtur

Nyss inkommen från en jogging/promenad tur, jisses va skönt det var.
Hade självklart NRJ i lurarna alltid så bra musik!
Så nu har jag brännt lite mer fett, härligt.
Idag har jag hunnit med mycket ska ni veta, rensat i tvättstugan, tvättat, diskat, sytt och fixat inne på Thildes rum.
Var nog väldigt lnge sen jag fick så här mycket gjort!
Känner att jag börjar få tillbaka energin och insperationen lite ;)

Har ett lager kvar på kistan att måla också men det tar jag imorgon!
Kommer bli skit bra när det är klart, sen täntke jag börja med nästa projekt gäller att hålla igång när man ändå börjat. Annars blir man lätt så där förslappad!

Nä hänga lite tvätt sen krypa till kojs!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0