PÅSK

Äntligen lång ledig! Fick ett grymt kul besked idag! Är så jäkla glad så ni anar inte! Tjoho ;)
Efter jobbet idag fixade jag inhandling till alla påskägg som ska delas ut, blev ju en del kan jag lova.
Sen var det bara hem och plocka lite sen dags för Thilde att åka in till dansen jag drog på mig träningskläder och tog mig en hurtig promenad/joggingtur medans hon dansade.
När vi kom hem hoppade jag in i duschen och sen gjorde vi oss klara för att gå ner till Svärmor och fira Christians tvillingbröder på deras 18 års dag! =)
Det bjöds på mumsig smörgåstårta och massa gofika, GRATTIS Tim & John på eran stora dag!

Nu är barnen i säng och sover som små rävar, men innan dom somnade pyntade vi riset såklart!
Här har ni årets ris




NU är det PÅSK i huset! =)
Titt så fint vi har det.


Och här har ni påskkycklingarna som tjejerna gjort på dagis!
Är dom inte för söta, så duttia <3


VI ÖNSKAR ER EN GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0