Påskmiddag & Målning

En rätt så seg dag har vi haft idag.
Men påskkärringarna var ut och påska i byn iallafall och kom hem med massa götte i korgarna!
Skeppmoras egna påskkärringar =)

Efter det vart det lunch, korv m bröd bara något enkelt innan det var dags att traska ner till Svärmor för årets första Påskmiddag!
Galet gött =)
Barnen fick påskägg, tack och bock!
När vi kom hem började jag riva ur klädkammaren eftersom jag har fått målarkli igen,
och hade en perfekt sak därinne som jag velat måla läänge bara att jag inte haft orken att dra ut allt bråte som stått framför just denna sak!
Men nuså nu står den i hallen och väntar på färg, pjhu ska bara få minstingen att sussa sen ska jag greppa penseln!
Självklart ska ni få en liten tjuvkik på vad det är jag ska trixa med!

Ha en forsatt bra lördagskväll!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0