Tjabba Tjena Hallå!

Dagarna rullar på med jobb dagis och besök av vänner.
Idag efter jobbet kom Linda hit, skit skoj!
Det var verkligen inte igår vill jag lova, så vi hade en hel del att ta igen ska ni veta! ;)
När vi hade käkat kvällsis och jag fixat barnen inför kvällen så drog jag och linda ner till stan och hälsade på Jossan.
Massa babbel där också, och kaffe såklart!
Så just nu är jag inte just nå trött men ska snart krypa ner iaf.
Föresten så damp det ner ett paket i lådan idag, en skit fin tunika som jag köpt på köp och sälj på facebook åt Havanna tänkte ta kort på den och visa er den imorgon! =)
Sen har även mina älsklings ungar påskpysslat på dagis och gjort en varsin kyckling som nu står så fint på köksbordet. Det ska ni också få kort på imorgon!
Blir alldeles varm i hela hjärtat när dom kommer hem med massa egengjorda saker <3
Älskade barn.

Påskhelgen närmar sig och vi har jätte mycket roligt inbokat =)
Tjoho! Sånt gillar vi.
Fredagen består av besök av vänner och deras barn, och så kommer även lillebror Kasper hit och ska sova kvar från fredagen till lördagen.
Sen ska vi fira min lillesyster Felicia som fyllde år i söndags sen blir det påskmat vid Svärmor på lördag kväll.
Sen ska vi träffa mamma på måndag och käka påskmat. =) En givande helg!
Och därimellan ska vi hinna med att gå påskkärringar såklart, och detta år ska ÄVEN jag vara utklädd!! De ni, kommer ni ihåg 2009? Då var det två påskärringar här i byn som påska och det var inga mindre än jag och Thilde.. Hihi ;)

NÄ dags att sussa!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0