Underbar Helg

Våran dag idag i Örebro.

Morgonmys


IKEA shoppingen =)
Lite smått och gott som det alltid blir..
Hade det mega mysigt på IKEA med Jonna och barnen, kul att få göra något annat för omväxlings skull!

Fynden från myrorna som vi besökte igår!
Massa massa fina barnkläder i kanon skick..
Molo tights och tröja till Thilde som hon valde själv.
Och lite sommarkläder till Havanna, =) Perffa!
Mycket fint och fläckfritt, det BÄSTA är ju att dom tvättar upp kläderna innan dom säljer dem.
Vart dock lite sur när jag hittade en perfekt tv bänk och den inte gick in i bilen. :/
Jaja, bara att leta vidare....

Jag och barnen har haft en helt underbar vistelse i Örebro.
Och jag har fått umgåtts med min BÄSTA och kära vän Jonna <3

Nu ska jag krypa ner och ladda krafterna inför en ny arbetsvecka och vardagsrutinerna!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul med lite fynd!

2012-04-22 @ 22:44:51
URL: http://frejasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0