Virr Mamman

Idag påminde mig Thilde (efter dagis) att dom skulle ha med sig sin favorit leksak till dagis.
Jag mitt nötskal sa bara Jaha? Vad hade du med dig då?
Idiot, virrmamma hur FAN kunde jag glömma!!
Jaja får skylla på mitt kaos i huvudet och sen att vi varit hemma och varit sjuka, jag som annars tycker att jag brukar ha sådan koll på månadsbrevet och vad som hänt och kommer hända på dagis!
Men där gick jag på en nit.
Thilde var iallafall så gullig så hon sa bara, Mamma det gör ingenting man får glömma ibland =)
Älskade unge <3

Imorgon far vi nog till Örebro jag och tjejerna hem till min bästis Jonna och till lilla Silas och spenderar helgen där.
Lite mini semester från hemmet, jobb och dagis BEHÖVLIGT.
Ska bli mysigt <3

Men nu tänker jag tametusan krypa till kojs!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0