Haaaalllå !

Nu var det tomt på inlägg igen!
Vi kom hem för ett tag sen från barnens Gammel Farmor och Farfar, vi var dit och fick god mat och efterätt!
Älskar när man är där, för man blir så himlans bortskämd :)
Barnen härjade väl på som vanligt, dom där är inte ett dugg blyga inte ;) Hej å hå!
Förstår liksom inte, haha eller så är det så att jag inte riktigt vant mig än ;) haha !

I måndags var vi även hem till Jonna och Silas och hälsade på. Riktigt mysigt, fikade, tjålade och åt kvällsmat tillsammans.
Jag och Jonna vi har alltid så mycket att prata om massa massa gamla minnen från barndomen :) Herrejösses alltså ...
Sen fick jag även med mig egenodlade potatisar hem :) Mums!
TACK gummsan <3

Nä nu lär jag ta tag i en massa ren tvätt som skriker på att dom vill in i garderoberna!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0