Tisdag

En rent ut sagt helvetes tisdag, började med att vi kom senare till dagis än vanligt, vilket jag hatar!
För då börjar dagen helt fel, sen fick jag stressa i mig kaffet!
Och till råga på allt så vart jag att hamna lite efter i jobbet idag, jaja skit samma tur jag tar ut mammadag på fredag och får spendera kvalitets tid med mina tjejer <3
Det behöver man faktiskt! Man kan inte alltid jobba, även om det är ett måste för vissa!
För en del kan tydligen vara hemma HUR länge som helt! Vilket jag skulle tycka va AS tråkigt!
Men det är ju lite som man är som person eller heter det slö??
Haha, nej gud nu vart jag elak!! Känner att jag är lite elak idag på något sätt.. Mohahaha ;)

Efter jobbet iaf åkte jag och inhandlade kaffe och fika eftersom vi skulle få besök av våra kära grannar.
Petra och små killarna och Milo och små tjejerna :)
Super trevligt att ses allihopa! Det lär göras om oftare, barnen leker verkligen så bra tillsammans.

Nu ska jag natta två trotsiga och trötta barn!
Tjingeling

Bjuder på denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0