12-12-12

Idag var dagen som alla pratade om, dagen då jorden skulle gå under! nämligen 12-12-12. Tur det inte stämde, för jag har mycket kvar att ge!! :D

Imorgon är det dags för tjejerna att gå lucia tåg på dagis! :) Thilde bestämde sig för att vara tomteflicka så jag fixade en tomteklänning till Havanna så hon också fick vara det!
Dock Tycker jag att det är lite tråkigt att dom måste vara utomhus :(
Kallt och sen trycka på dem klänningarna utanpå overallerna är väl ingen hit? Men men de går väl de också.

På jobbet är det fullt ös, längtar till helgen då jag är ledig.
Sen börjar jag gå dagtid innan jul och två veckor efter jul! Skönt :)
Fast jag klagar ändå inte på lina arbetstider, jag trivs med mitt jobb och njuter varje minut av att jag fått denna chansen :)!
Vi hade det årliga jultalet idag också, förvaltningschefen pratar om året som gått och delar ut julklappar!
Ett presentkort på Globe fick vi :) inte helt fel! :) tack och bock!

Nä dags att sova så man orkar upp imorgon!
Sov gott!
Puss&kram




Kommentarer
Postat av: Emma

Vi var på luciafirabdet i blötberget idag, dom var utomhus trots -18(!!) grader. Men det var väldigt fint ute :)

Ja Emelie, var glad att du inte är kommunanställda inom vården, då får man en tallrik med tomtegröt och en skinkmacka. Det beräknas kosta 180 kr/ pers. Jag trodde det var ett skämt men icke då. Hade hellre fått ett presentkort, tomtegröt kan jag köpa själv :)

Hoppas allt är bra med er annars :) vill ni leka någon dag? Kram

2012-12-13 @ 00:28:17
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Det är väl den 21/12 som det sägs att jorden ska gå under, i alla fall om man ska tro Inka-indianerna eller vad de kallas. Men sånt tror inte jag på! :P

2012-12-13 @ 14:42:12
URL: http://surrovich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0