Älskar Att Fynda!

Titta vilka sjukt roliga fynd jag gjort idag!
Perfekt till Havanna att ha på dagis, då det lätt blir fläckar på kläder som ej går bort!
Alla plagg 10:-/st det KALLAR jag FYND!

Dunis set och ett set från kappahls höst kollektion!
Lila leggings, nyckelpigsklänning, och en POP jeanskjol!

Kläderna är helt fläckfria och inge slitna alls!
Känner tjejen som säljer det här, så då blir det ju en helt annan sak och köpa begagnat!
Inte för att jag har något emot det överhuvudtaget!
FYNDA gillar väl alla ;) vad det än är!

Kommentarer
Postat av: sofia eriksson

Det där var verkligen ett FYND!! Roligt, förresten så ska du få tillbaka lite kläder jag fick låna av dig till Julia... Dom har blitt lite för små nu när lilltjejen verkligen växer så det knakar:)) Saknar dig <3

2012-02-23 @ 16:16:40
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Åhh, visst är nyckelpigs klänningen från DUNS? :D Jättefin och ja, vem gillar inta att fynda? ;)

2012-02-23 @ 19:37:32
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0