Blogg Race

Nu känner jag verkligen att jag kommit in i en bloggperiod!
Det går liksom i vågor, men tror jag blivit lite inspererad av Mirka elvabarnsmamman!
Älskar att läsa hennes blogg, kika in HÄR om ni också vill läsa om deras familj.

Idag är jag hemma och vabbar med en febrig Havanna, trodde hon faktiskt skulle få slippa sprutfebern men icke, kvällen igår var inte heller så kul då hon hade ont i benen och gnällde!
Förstår henne, så lite alvedon och välling sen sov hon skönt!
Barnen har nyss fått bada och Havanna ligger nu och ska få vila en stund, riktigt trött vad hon skruttan!
Jag och Thilde ska pyssla lite med blåspennor.
Sen måste jag hänga tvätt och bädda sängarna.

Idag hoppas jag på att jag får ett roligt paket i lådan! =)
Ha en fin dag
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0