Elefanten Emelie

Känner mig helt slut och matt i kroppen! Uppblåst och allmänt tråkig!! Som en redig jävla elefant rent ut sagt!!!
På måndag tänker jag ge mig på mina kvällspromenader igen, detta går inte längre!
Ska även försöka hålla mig ifrån allt fika och gotte, och endast välja en dag iveckan att äta det på!
Men bara jag börjar röra mig så kommer jag nog känna mig piggare, lite vitaminer skulle heller inte skada till både mig och barnen.

Föresten så håller jag på att kolla igenom vad som behövs köpas inför våren som kommer!
Det är en hel del, iallafall till Thilde som dragit iväg på längden som tusan!
Så imorgon jag beställa lite nya kläder och rensa ur det som växts ur här hemma! Lär ju bli en del!

Nä kära ni nu blir det sängen!
Och föresten ni är fruktansvärt dåliga på att kommentera måste jag få säga ;)
Mer kommentarer gillar jag!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0