Fisljummet Kaffe

En morgon vid oss består av en liten som sitter och tjålar för fulla muggar i sin säng, och en stor tjej som ropar Mamma jag är kissnödig!
Det vaknar man av nästan varje morgon på helgern, vardagarna är det vi som väcker dom!
Men idag gick faktiskt Thilde upp utan att ropa, gick på toan och gick tillbaka och la sig i sängen!
Havanna hade bajsat så henne var det bara att kliva upp med och byta på, ge välling och sen var det full action på henne, Thilde hörde rätt snabbt att Tv,n slogs på så hon kom upp och mös ner sig i soffan..
Men efter en stund lekte dom inne på Thildes rum så då passade jag på att krypa under täcket igen och vila ;)
Härlligt!
Nu har vi precis käkat frukost och jag sitter med ett fisljummet kaffe så ska hälla i nytt sen surfa runt lite innan det är dags att göra oss iordning för stan!
Det är ju Rally idag så vi ska in och kolla vad stan har för roliga erbjudanden, rallyn skippar jag! Haha :D
Nej då en kik kan man väl slå, är rätt så kul och kika faktiskt men inte med två härjande ungar! 

Ha en fin dag kära ni <3
Kram

Mina fina

Ett litet Biiiiiiii 


Wiiiieeeeeeeee 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0