Fredag!

Sitter här med mitt kaffe som förmodligen blivit kallt vid det här laget och lyssnar på Melissa Horn!
Idag är vi hemma från jobb och dagis, Thilde vart sjuk i onsdags så då blev det en VAB dag igår och även idag! Känns bäst att inte skicka barnen till dagis förens man vet att Thilde är riktigt frisk fast det verkar då inte gå någon NÖD på henne, högt och lågt hela tiden Mamma hit och Mamma dit!
Jag saknar jobbet lite men samtidigt är det skönt och riktigt underbart att få vara hemma med mina tjejer <3

Igår pysslade vi och donade lite hemma, städade såklart och fick även upp nya gardiner i både kök och sovrum!
Massa tvätt fick jag också undan tvättat FAST har en del kvar :/ förstår inte varför vi alltid har så mycket tvätt!
Fler som har det?
Direkt man tvättat upp allt ja då är det fullt igen i korgarna! Hur kan det bli så tro ;)
Men det är väl så när man har dagisbarn och byter kläder på dom hela tiden!!

Fint väder har vi idag också, så jag ska ta och bädda sängarna sen tar vi lite frukt och efter det tänkte jag att vi skulle ta oss en skön promenad!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Tvätt är pest pch pina,borde uppfinnas ENGÅNGS KLÄDER! :D

2012-02-17 @ 13:10:44
URL: http://lillamochhulkenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0