Istid!

Imorse var det kallt både inne och ute när vi vaknade! Inne 17 och ute -21 Brrrrr !
Nu är vintern här och jag har verkligen allt emot den just nu, vintern kunde ha varit här när det var jul och nyår men nu orkar jag inte med snö mera! Blä
Vill ha vååår, så man kan köpa snygga vårskor, kläder, jacka JA allt sånt ;)
Lääääängtar och drööööömer mig bort...

Så idag har vi endast hållt oss inne jag och barnen, lekt, härjat och städat lite smått!
Även rensat lite bland barnens kläder, Thilde behöver en hel del nytt så det ska bli kul att införskaffa massa nytt! ;)
Christian är och hjälper sin farfar och farmor och flyttar i denna kyla, usch! :( Men det hade gått bra och dom är snart klara.
Jag ska börja packa åt barnen sen ska vi åka ut med dom till Mamma, för ikväll ska endast jag och Christian hitta på något, vad det vet vi fortfarande inte ;) Hahah det visar sig!

NÄ lite kaffe på det här då!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0