Kladdkaka med oboy

Vilar rumpan i soffan innan jag ska ta mig en dusch och efter det stuva in alla rena klädhögar i garderoberna!
Sen tänker jag inta sängen, igår somnade jag med mobilen i handen och familjen annorlunda på TV4 play, Hahahaha :) vilken syn va! Snacka om att jag var trött.

Vi har iallafall haft en bra dag, efter lunch kom Kina och barnen det var alldeles för länge sen vi sågs!
Vi var ute en stund och lekte i snön, åkte pulka och lekte i skogen :)
Sen gick vi in för fika, jag slängde ihop en kladdkaka när jag gjorde pannkakslunchen, dock hade jag ingen kakao hemma så jag gjorde på oboy, inte den riktigt kladdkake smaken men va gör de, barnen klagade då inte iallafall!
En härlig dag med andra ord, nej nu ska jag bära in en sovandes Thilde i sängen sen fixa tvätt och duscha och krypa till sängs.

Natti kram på er <3

Älskade tjejerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0