Lördagen I Bilder

Dagen till ära har vi spenderat hemma!
Först en massa lek på förmiddagen innan det blev lunchdags!
Hade bästa kökshjälpen idag också, Thilde fixade lunchen och hon lagade sin favvorätt nämligen - Chili Corn Carne och ris.









Havanna i sina nya Lundmyr of Sweden kläder som jag klickade hem då jag vann ett presentkort på kidsbrandstore värt 1500:-
Har inte velat användt de ljusa chinos byxorna innan men dom passade ju perfekt!
Så fin så <3

Sen efter lunch fick vi kusin besök =)
Hecke Pecke =)

Efter lek och fruktmellis promenerade vi ner till Farmor/Mormor/Svärmor för fika och KAFFE! =)
En bra dag!

Nu ska jag fortsätta att slöa i soffan!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Jonna Larsson

Va glad jag blev av din kommentar :D !! förstår också ifall du varken orkar eller hinner lägga så mkt tid/energi på matlagning. Spec när man jobbar, då är det tajt på eftermiddagen och man hinner ju ingenting, skulle inte vilja stå vid spisen hela kvällen direkt ;) !! Du är duktig du med :) ! Kommer absolut lägga lite mer recept, snabbt och lättlagat är perfekt för småbarnsfamiljer ;) Jag får de nog tuffare sen när Silas börjar röja runt, haha :D!



Love you.

Puss <3

2012-02-19 @ 13:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0